Tusen tack!

Tack för alla grattis kommentarer jag fått, det värmer lite extra. Känns skönt att äntligen skriva om det! Om jag hade skrivit varje dag i tre månaders tid att jag mådde illa med mera så skulle ju alla förstå direkt och jag ville som sagt vänta till v 14 med att berätta.

Det ska bli så roligt att kunna ge Elwira ett litet syskon ganska tätt dessutom. Det var precis vad jag ville och vad vi pratat om redan innan Elwira kom till värden att om allt skulle gå bra med Elwira så ville vi gärna få ett syskon ganska tätt. Elwira kommer vara ca ett och ett halvt år om lillbebis kommer när det är beräknat i slutet av September.

Det här är så stort och spännande och vi ser verkligen fram emot detta även om vi är beredda på att det förmodligen kommer vara "jobbigare" men när man tänker på allt man kommer få tillbaka så slår det ut det "jobbiga".
När jag har kikat på programmet "familjen annorlunda" så känns ju två barn som rena semestern i jämförelse ;-)
Det blir nog tuffare med två men samtidigt mycket roligare för hela familjen.

Kramar till alla!

Postat av: Cdot

Åhh va roligt!! Jag har en dotter som är 1 år och 5 månader och vi väntar oxå syskon i September! :-)

Den 13:e som det ser ut nu, ultraljud den 21 April dock.

Kul att följa din graviditet , själv har jag mått illa och varit trött senaste månaderna men nu är det bättre...(fortfarande tröttare än vanligt dock)

2009-04-08 @ 15:15:56
Postat av: Ingela

Ja jag förstår att ni vill ha barnen tätt inpå. Lika bra att inte hinna bli alltför "bekväm" med det större barnet utan att man har två barn som är ganska lika, behovsmässigt.



Vi hade planerat att göra ungefär likadant som ni från början (ha två barn tätt. Men i och med att Ida kom för tidigt och att risken för förtidig födsel även finns med nästa barn så vet jag inte om jag vill ha ett barn till, tyvärr. Det känns inte som att vi riktigt har njutit av Ida fullt ut, första månaderna var bara oro nästan. Men vi får se, det kanske blir det ett till längre fram?

2009-04-08 @ 18:36:02
URL: http://ingelasdagbok.blogspot.com
Postat av: Erika

Cdot: tack! ja visst ska det bli spännande! Den 25:e sept är bf hittills, men som sagt har också UL snart och då kanske det blir ändrat några dagar framåt eller bakåt =)

2009-04-08 @ 19:46:26
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: