Nollställd röstning

Jag fick ett mail om att röstningen på mammablogg galans hemsida har strulat så de har fått nollställa alla IP nummer. Även om jag inte är någon "stor bloggare"  så blir jag så klart glad för alla röster jag kan få!

Röstningen är altså nollställd så om du har röstat på min blogg så måste man göra det igen för att  den ska kunna räknas. Rösta gärna på mig HÄR

Jag är nominerad i dessa fyra kategorier

  • Sveriges Bästa Mammablogg
  • Bästa Glamour Mammabloggaren
  • Bästa Barnmodebloggaren
  • Bästa Vardagsmammabloggaren


Postat av: Ingela

Hoppas första dagen på jobbet går bra! Det gör det säkert :-) Men jag förstår att det känns konstigt att inte vara med Elwira hela dagarna. Jag kommer nog känna likadant när det är dags för mig att börja jobba igen.

2009-04-01 @ 13:00:33
URL: http://ingelasdagbok.blogspot.com
Postat av: Josefine

Hoppas att det gått bra att jobba!

2009-04-01 @ 15:48:58
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: