Vitt & guld och hemma fixar dag

Igår kväll gick jag och mötte upp pappa vid tåget, var skönt att komma ut i luften ett tag efter att ha varit inne en hel dag.
Har sovit som en stock i natt och Elwira vaknade klockan åtta i morse, perfekt tid att kliva upp tycker jag.
Vi har ätit ordentlig frukost här på morgonen och vi har en hel del att styra med här hemma idag, saker som ska sättas upp och vi måste åka till IKEA och försöka fixa fram en slagborr ja en massa sådana saker. En hemma- fixar-dag gäller idag.

Det är så skönt att jag mår bra idag, för om det hade varit igår pappa skulle varit här så hade det varit mindre kul när jag låg utslagen.
 
Något som jag gillar nu är mina nya skor som jag köpte häromdagen, jag gick runt och provade dom ordentligt här hemma igår kväll. Jag hade liknande när jag träffade M som var vit/röda och så har jag haft ett par vita/rosa.
Jag älskar den här kombinationen med guld och vitt. Till våren köper jag i stort sett alltid ett par nya sneakers och i år blir dessa mina nya och sköna favoriter, perfekta att skutta runt i här på stan på snabba ärenden mm. Har sett att det finns hos Brandos på nätet, tänkte beställa där först men så hittade jag dom i en butik här i stan.
Den här modellen sitter alltid så bra på mina ganska smala och små fötter,de är som gjorda för mig =)

Är på toppen humör idag och jag känner på mig att  det blir en bra dag idag! Kramar

Mina nya adidas sneakers, me like!

Postat av: Elin

Skönt att du mår bättre idag!

Kram

2009-04-15 @ 10:37:38
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: Josefine

Så fräsha dojjor!skönt med lite hjälp av pappa idag kan jag tro :-)

2009-04-15 @ 20:38:27
Postat av: ✿ Perla ✿

Tyckte jag såg dom hos bloggaren Engla idag med! Supersnygga är dom!!! Vitt & guld är verkligen fräscht!

2009-04-15 @ 21:10:02
URL: http://perla08.blogg.se/
Postat av: Carro

Skorna är skitsnygga! Har haft nå liknande fast med rosa istället för guld och vad jag minns så var dom stora i stl. Tänkte nämligen beställa dom med guldränder från halens men blev tveksam på vilken storlek jag ska ta. Så hur är dom i storlekarna tycker du? Trevlig blogg förresten=)

2009-04-15 @ 22:07:03
URL: http://doitmyway.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

såååååååååååååååååå snygga :>)

riktigt vår fräsha :)



kram

2009-04-15 @ 22:52:36
URL: http://www.bambii.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: