I love Mio!


Mio har premiär för möbler till barn & tonåsrum, och dom harmycket fina saker! Jag har hittat den perfekta bokhyllan som jag letat efter ett tag nu, och den här är verkligen precis så som jag vill ha den, jag är överlycklig!
Har velat ha en bokhylla som inte är för låg, så det blir vassa kanter hon kan skada sig på och så ska det vara många öppna fack så man kan förvara leksaker och böcker där synligt.
Och den här bokhyllan som  heter rainbow är en möbel som hon kommer kunna ha även när hon blir större.
Jag tror det blir lättare för henne när hon blir äldre att ha koll på sakerna och städa upp själv när allt står synligt och fint i denna bokhylla, bra förvaring är så viktigt. 
Åh jag är helt salig, så kul när man hittar precis det man letat runt efter.
Sen finns det även leklådor i olika färger man kan köpa till styckvis också, jag kommer nog sätta tre ljusrosa eller vita lådor längst ned.
Och dom fina och söta ullmattorna då, hur söta är inte dom? Jag är kär!


Postat av: Number nine on Melon Lane

Mattorna är verkligen supersöta!

2008-09-07 @ 13:36:29
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: