Utmaning

Hittade den här utmaningen i Englas blogg

1. Vilken mat äter du ofta? - Tonfisk sallad, köttfärs sås, smörgåsar, oxfilé

2. När du är på kalas är du den där personen som sitter eller hjälper du till? - Beror på vad det är för sorts kalas men om det behövs så hjälper man till så klart.

3. Var sitter du helst och bloggar? - Köks bordet och i soffan

4. Köper du ofta Triss? - Inte ofta, 2-3 ggr per år kanske

5. Vilken stad eller vilket land har varit ditt bästa semesterminne? -  Spanien förra året med M i början på min graviditet.

6. Vilken TV-kanal tittar du mest på? - 4:an förmodligen men jag kollar inte så mkt på tv, fast mer TV tittande blir det alltid när det är höst och vinter.

7. Klädbutik - Den var svår, eftersom jag går till dom flesta, så jag kan inte svara på enbart en.

8. Inredningsbutik - DUKA, Mique, Skärvik, Cervera, IKEA

9. Godis - Är en riktig godis råtta och slukar allt som kommer i min väg men främst choklad, surisar och weingummi.

10. Stad - New York vill jag åka till.

11. Dryck - Vatten, Coca Cola light

12. Musik -  Allätare men mest ny musik och på radion är det NRJ som gäller

12. TV-serie -  Bästa serien ever är vänner och SATC, kollar på dom nu med

14. Träning -  Tränar ingenting men om jag skulle börja så skulle det bli ridning.

15. Bakverk - Är samma som med godis, är jätteförtjust i allt sött så jag äter mycket kladdkaka, bullar,kakor You name it!

16. Kaffe -
  Dricker inte kaffe

Jag utmanar Bente, Petra, Tumadre, Vildvittra och alla andra som läser det här =)

Postat av: queenpeach

jag älskar också allt som är sött men ska nu försöka ha en sockerfri vecka. kolla in min supermåndag ;)

2008-09-15 @ 12:26:54
URL: http://queenpeach.blogg.se/
Postat av: tildamilda

jaa :) eller jag är endast extra där nu så vi får se hur mycket tider jag får :) invigning är det imorgon :)

2008-09-15 @ 15:51:39
URL: http://tildaadahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: