Snörvel snörvel

Förkylningen har brytit ut riktigt ordentligt nu, och halsen vill intesluta göra ont. Näsan droppar och vill aldrig sluta, får gå runt med näsdukar vart jag än förflyttar mig, och längre än till sängen soffan orkar jag inte *suck* Känner mig lite yr och febrig med, borde ta tempen.
Sover gör jag med, ovanligt mycket til och från... uch jag vill inte vara sjuk! Och stackars Elwira som också är förkyld och snorar och nyser, henne är det mest synd om, måste vara värst att vara liten och sjuk.

Vilket tråkigt inlägg de blev...men jag tycker faktiskt synd om mig själv med just nu när jag känner mig så klen =(

Postat av: Ingela

Krya på er!

2008-09-06 @ 16:23:43
URL: http://ingelasdagbok.blogspot.com
Postat av: Therese

snart blir det sol igen! Krya på er

2008-09-07 @ 11:59:43
Postat av: Sofia

Ja man kan verkligen göra otroliga fynd på Tradera om man bara tar sig tid att kolla runt lite. Det finns ju mycket skit också förstås, men som sagt, tar man sig lite tid så kan man knipa godbitarna.

2008-09-07 @ 16:19:22
URL: http://vildvittra.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: