Ett andra skinn

Någon som kommer krypa i skinnbrallan i höst/vinter? Jag kommer det inte ivarjefall, känns lite 80-tal... men det beror ju på hur de sitter också. Om man vore minst 180 lång och hade raka skinnbrallor, en söt blus eller instoppad skjorta och svarta ballerina skor, så skulle det vara urläckert, men jag är inte 180 ;)
Ett plagg som nog är rätt svår buret, så det gäller att ha kroppen och längden till det, så kan det vara snyggt.
Jag är mer för skinn kjolar, det är mer smickrande för min kropp.


Postat av: Sofia

Jag tror att du med dina skitsnygga ben hade passat jättebra i skinnbyxor. Jag hade gärna använt mina, om jag hade kommit i dem :(

2008-09-08 @ 13:20:25
URL: http://vildvittra.net
Postat av: Ingela

Håller helt med Sofia! Du ser väldigt lång och smal ut, jättefin! Tror du skulle passa bra i skinnbyxor som på bilden. Jag kommer dock inte dra på mig sådana byxor, jag hade ett par i början på 90-talet, det får räcka! Och tack förresten - jag kämpar på med mina promenader, i oktober blir det gym igen. Var ett år sen sist. :-/

2008-09-08 @ 16:39:19
URL: http://ingelasdagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: