Dr Marten, vad göra?

Jag beställde dessa från Dr. Martens som jag skrev om häromdan, och igår kom paketet och idag har jag varit och hämtat ut det.
Ja vad ska man säga? SKÖNARE skor får man leta efter, sulan är helt fantastisk och jag nästan studsar fram i dessa (utan att överdriva) Jag har ganska smala vader, och stövlar kan ibland vara lite svårt att hitta, eftersom de är för stora i skaftet, men dessa är som gjorda för mig.
Men så var det färgen... den mörkblåa nyansen är snygg men nu måste jag tänka långsiktigt, svart kommer jag aldrig tröttna på så det är mest realistiskt med den färgen till de här skorna tror jag, med tanke på prislappen dessutom.
Herregud så sköna de är, det går inte komma ifrån, här snackar vi komfort och kvalité.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: