Redan Fredag!

Jösses vad den här veckan har gått fort, jag trodde först att det var Torsdag idag. Har precis ätit frulle här hemma och måste göra några ärenden på stan idag, ska bla där hitta till en gata jag inte har en aning om vart den ligger, så jag får se hur bra det kommer gå.
M ska ska med och han har bättre lokalsinne än vad jag har, så hoppas vi hittar ut hämtnings stället och får den där prinsess stolen jag vann på auktionen, den har skickats med DHL leverans och jag har aldrig fått något med det företaget tidigare.
Måste fixa med adressändring idag med, och så i vanlig ordning hämta/lämna paket på posten och lite andra små ärenden.
Är dock lite ruggit väder här idag, det regnar lite smått dessutom. Jaja då blir man snabb och effektiv så man snabbt kan dra sig in hem till värmen igen.
Och Elwira bara växer dag för dag tycker jag, varje dag säger jag eller M att hon ser större ut och blir bara finare och finare, hon är helt underbar och jag får sådan lust att bara äta upp henne ibland för att hon är så söt =)
Allt känns så enkelt med, ska det verkligen vara såhär bra? man väntar nästan på att stöta på något "problem" men hon är alltid så tillfreds och det värmer i hjärtat.

Dags att knalla iväg nu.

//Ha en bra dag!






Postat av: Therese

Oh va underbart att allt går så bra för er, blir glad av att läsa det!

2008-10-03 @ 16:58:14
URL: http://mammis.webblogg.se/
Postat av: A H R É N

Så skönt med fredag.

ha en bra helg =)

2008-10-03 @ 19:16:20
URL: http://ahren.blogg.se/
Postat av: Erika

d så härligt när ens barn e så nöjda o glada, bara ler varje gång man ser på dom hihi dom måste man ju göra nåt rätt som förälder iaf ;-)



ha en trevlig fredagkväll :-)

2008-10-03 @ 20:33:35
URL: http://maaama.blogg.se/
Postat av: Therese

Så härligt det låter, bara att njuta och ta tillvara på tiden :)



Trevlig helg!

2008-10-03 @ 21:32:45
URL: http://tezzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: