Mössa & vantar

Haft lite dåligt med mössor till Elwira har inte haft några som varit lite tjockare nu när det är lite kyligare ute så jag har haft dubbla bomullsmössor och luvan på jackan på henne.
Men i förrgår köpte vi den rosa/brun/vita mössan med snö flingor på som är lite tjockare och så är den riktigt fin dessutom och kvalitén är toppen. Märket heter Maxikids och vi har hittills enbart haft små mössor därifrån och de är verkligen toppen. Vet inte om dom finns på nätet, gör dom förmodligen har bara inte tittat efter, men de vi har är från STRANDS

Härom dagen var jag inne på Lindex och köpte de randiga vantarna med litet bamse tryck på, så söta och de kabelstickade strumpbyxorna såg så fina ut så de fick följa med.

På polarn o pyret hade jag inte tänkt köpa något men på något konstigt sett så fick en mössa i storleken större som hon kan ha senare. Det är ju så sött med "hjälm" mössor! Även ett par små söta matchande vantar fick följa med.


Postat av: Therese

Det är så svårt att förutspå hur huvudet på dem små kommer växa tycker jag. Men i det stora hela tycker jag allt är svårt i klädväg just nu, hrmf. Hoppas på att bli bättre på det.

Orkidéerna ja... När det bara blir stänger klipper jag av vid tredje pluppen nedifrån på pinnen. Förstår du vad jag menar? Ibland låter jag dem stå kvar på sin plats men det ser ju väldigt trist ut så ibland ställer jag undan dem lite...

2008-10-23 @ 11:28:45
URL: http://likie.webblogg.se/
Postat av: Malla

Mycket fina inköp tycker jag! Joline har också dom där vantarna till en matchande mössa! =)

2008-10-23 @ 20:54:36
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Kristin

Jag har den där röda mössan på Nova och den är en favorit. Den funkar jätte bra när hon ligger ute och sover i vagnen, inte kall och inte svettig när man tar in henne! trevlig helh!!

2008-10-24 @ 13:10:25
URL: http://lillprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: