Ett bra avslut

Har precis ätit en sen middag här hemma tillsammans med M. Har varit i butiken i dag på fm och kortläsaren hade slutat fungera så det var lite kaos i butiken för M, och jag kunde ju inte vara till så mycket hjälp.
Elwira har varit rätt rastlös idag och har absolut inte velat ligga själv så idag har jag haft fullt upp med henne och både jag och M hade glömt bort att äta idag, eller lite har man ju fått i sig men inte mycket.
Just nu är dock alla mätta och belåtna och Elwira ligger nybadad i sin pyamas och är nöjd och "pratar" och håller i sina små leksaker och rullar runt.
Ska snart själv ta mig ett långt bad och fortsätta mumsa smågodis och gå och lägga mig tidigt i kväll för jag är helt slut körd i huvudet nu känner jag - skönt med ett bra avslut på den här dagen!


Postat av: mini

så där såg det ut framför mig igår kväll också :) mini

2008-10-14 @ 09:11:50
URL: http://mamamini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: