Besök

Tre galningar är här idag, nämligen mamma pappa och syster R. De är nämligen hel tokiga i Elwira =)
Jag skulle fotat när alla tre kom och hon låg och sov i spjälsängen när alla tre kom och böjde sig över henne samtidigt, såg så kul ut Hahaha!
100% uppmärksamhet på Elwira idag och det är kul för henne och att alla blir så glada.

Ska få naglarna fixade av syster sedan, där snackar vi vardags lyx. I vanliga fall får man passa på att fixa naglarna när Elwira sover eller om M är hemma. Men det ska bli ska bli skönt att få det snyggt gjort av syster.

Mat har de med sig, lasagne och äppelpaj *mums* jag känner mig bortskämd idag, måste erkänna att det är väldigt skönt att slippa tänka på att laga mat till alla just idag.
Pappsen är iväg till claes olsson nu för han ska hjälpa mig sätta upp lite hissgardiner som jag köpt men inte fått upp ännu, så snällt.

Så idag bara njuter jag av allt! Skön Lördag önskar jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: