Idag kan man köpa filmen lagligt ;-)

Sitter här ganska ny vaken och lyssnar på den här underbara låten som spelas i sex and the city filmen och tänker så klart på när Carrie åker hem till Miranda på nyår iklädd liten paljett mössa och stor pälsjacka (tror jag det var) så underbart mysig, vacker film och jag tycker den har handling utöver alla fantastiska kreationer. Fullkomligt älskade filmen!
Och trots det har jag har bara sett den en gång konstigt nog (!) Idag är ju release datumet för filmen dessutom- så jag ska nog dagen till ära se den igen, men det blir till kvällen det.

Ha en bra dag :-) Och här är låten, så vacker

Postat av: Angeline

Hej!

Sökte på sex and the city nyårslåten å om till din blogg=) Bra blogg.. Men länken funkar inte..

Du vill inte kommentera på min blogg va klåten heter?? Vill verkligen höra den den är så underbar=)

MVH Angeline

2009-05-29 @ 02:08:44
URL: http://www.metrobloggen.se/ebbasmamma
Postat av: Erika

Angeline: Jag kommer tyvärr inte in pauld lang syneå länken till din blogg =( Men låten heter Auld Lang Syne

2009-05-29 @ 09:24:26
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: