Superfit

Kan knappt bärga mig med att köpa barnskor, jag tycker det är så sjukt sött när ett litet barn precis börjat gå och de går runt där i sina pyttesmå skor! Jag är nog svag för skor, för jag älskar det! Och av barnskor kommer jag aldrig få nog av att se på. Älskar Elwiras små söta fötter och tänk den dagen hon kommer kunna gå, så häftigt.

Bra skor är för mig superviktigt då jag inte gillar syntetskor och plastiga dojjor som sitter illa eller inte håller i kvalitén
Satsar hellre på ett par kvalitets skor än flera billigare som ändå bara går sönder och blir fula.
Har kollat runt lite bland barnskor och de som jag tycker verkar vara allra bäst kommer från ett märke som heter superfit.
De ska vara lätta, smidiga och hålla hög kvalité´ och alla kraven uppfyller dessa.
De här kommer jag lägga på minnet tills nästa år då man vill vara ute med Elwira och leker- då hon kommer kunna gå själv =)


Dessa finns bla på Have2have

Postat av: SaraMira

Hihi, neej jag är faktiskt oxe...men velar gör jag över allt ändå, till och med när jag står framför barnmatshyllan och ska köpa åt lillan...synd hon inte kan prata än så att hon kunde bestämma åt mamma :o)

Jag längtar också efter att få köpa barnskor, har redan köpt nått par som hon ska ha sen...det största utbudet verkar finnas från strl 19 och det är lite stort än.

Ha en mysig söndag!

Kram från Sara o Aprilia

2008-11-16 @ 14:10:46
URL: http://princessmira.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack för tips :) behöver ju barnskor snaaart! Å termosen va ju kanonfin! lertade efter en söt i somras men fick köpa en vanlig grå..

2008-11-16 @ 19:57:15
URL: http://mclachlan.blogg.se/
Postat av: Rebeccas.se

Har alltid köpt "billiga" skor och de har alltid funkar bra, har aldrig tappat formen. Tänk på att barnen knappt, till en början i alla fall, hinner använda dem innan de är för små. Har flera par skor som knappt är använda eftersom det bara säger Svisch i flera omgångar.

2008-11-17 @ 07:28:59
URL: http://www.rebeccas.se
Postat av: Rebeccas.se

Jo jag förstår hur du menar, men tycker av erfarenhet inte att dyrare skor är bättre. Huvudsaken är såklart att man hittar skor man trivs med.



Ja här är vädret jättefint. Skönt efter trista grå dagar! :) Ha det bra du med!

2008-11-17 @ 11:03:23
URL: http://www.rebeccas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: