Säger ifrån

Elwira har börjat säga ifrån ibland när det blir för mycket pussar  och gos när hon inte är med på noterna. Lilla tjejen börjar bli stor med egen vilja =)
Det är en envis och bestämd det här tror jag allt, jag undrar då vem hon brås på, är nog både mamma o pappa faktiskt...
M skulle iväg på stan idag så han har tagit med sig Elwira nu på en runda. Jag som knappt känner mig vaken ännu valde att stanna hemma, och när man kollar ut genom fönstret börjar jag genast frysa.
 Måste skaffa en termometer så man kan se hur många grader det är ute, vi hade det i förra lägenheten och det saknar jag nu, får väl kolla på claes ohlsson senare.
Men just nu stannar jag hellst hemma med en kopp te och myser i morgonrocken fortfarande. Kommer förmodligen dra i väg efter lunch ändå så bäst att passa på att njuta av värmen inomhus.

Ha en bra dag! P&K


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: