Mamma jeans

Fick en fråga här ang. mamma jeans och jag har hittat tre fin fina budget varianter som jag önskat fanns när jag var gravid.
De här kommer från La Redoute och kostar 319:- resp 329:- kronor och finns i olika färger.
De här är i lite vidare modell nedtill och har låg passform i stretch denim.

Dessa är min favorit modell både i modell och färg tycker om den gråa nyansen och den blåa bäst, de finns också i vitt men kanske inte så aktuellt vid den här årstiden. Båda nämnda modeller är i 98% bomull och 2% elestan.

Har ingen aning om hur dessa är i kvaliteten. Eftersom de är rätt billiga men man förmodligen borde dom hålla under den tiden man kan ha dom?




Postat av: Mindy

Godmorogn snäckan..Har köpt min mamma byxor på h&m o är jätte nöjd..då kam man testa dem direkt om man behöver större st eller mindre..mycket bättre än beställa hem.Ha en skön onsdag..kram

2008-11-12 @ 10:40:20
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag beställde faktiskt dom två byxorna för en stund sedan för precis som dig tyckte jag att dom var riktigt fina,men jag blev otroligt besviken när jag öppnade paketet! Dålig passform och inte alls fina i färgen, dessutom fick jag den ena i fel färg och med hög "mudd" i midjan istället för låg som det skulle vara, men artikelnummret stämde...så det var sista gången jag beställde mammabyxor därifrån

2008-11-12 @ 15:55:14
Postat av: Erika

Elin: Vad tråkigt! Jag har bara positiva erfarenheter av La redoute, och har aldrig blivit besviken över ngt ag beställt. men som sagt fann ju inte dessa byxor när jag var gravid, men det var ju bra att du skrev att de inte var något att ha :)synd för de ser ju så fina ut!

2008-11-12 @ 17:15:43
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: