Lalala!

Har precis käkat lunch och har kollat runt lite på you tube och vickar på baken till massa låtar.
Musik får mig nästan alltid på det humöret jag vill vara på och lyssnar nästan på allt, men just nu är det den här som jag hoppar jag igång till och även den här som jag håller på, eller har spelat sönder.

Nej men nu sitter jag med skor och jacka på framför datorn och har lite svårt att slita mig.
Elwira har dragit av sig strumpan och sitter och pillar på den nu, och snart kommer den åka in i munnen, så nu måste jag faktiskt kila.

Hoppas ni får en fortsatt bra Tisdag!

Postat av: Lina

Vad får en på bättre humör än musik ;) Är lite försiktig med att lägga ut naken bilder på internet, men tyckte att den var rätt så okej. Några nya shopping tips? Inspirera mig ;)

2008-11-11 @ 13:48:52
URL: http://linaseto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: