Glöggkväll

Ikväll har jag druckit glögg för första gången i år. Jag är inte så mycket för stark vinsglögg, nee vit glögg tycker jag är absolut godast och ikväll blev det dessa sorter med knappt någon alkohol i alls men hur gott som hellst! Mycket russin och mandlar i ska det vara så klart.
Är hur pigg som hellst av den här socker chocken nu ikväll så vi får väl se när jag kommer i säng *hoho*  Min mage har svällt nu av all glögg, jag är full som en kastrull- på lättglögg ;-)


Postat av: victor

Hej visste du att åldrandet dödar 100 000 gamla människor varje dag.Gamla människor är också människor. Vi måste besegra åldrandet, för annars kommer åldrandet besegra oss själva,kolla gärna in min blogg om åldrandet...

2008-11-29 @ 02:35:49
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: