Hemma

Den här dagen har verkligen bara runnit iväg! Har varit runt på lite möbelvaruhus idag och kollat runt efter lite blandade prylar och så har jag fått lite inspiration. Blev lite stressigt sedan på fm att hinna hem innan fotograferingen, men kom precis i tid.

Elwira var duktig på fotograferingen och blev en hel del bilder. Hon fick ligga mage på en trägrej på golvet, sitta i korg, Sitta på kanten på en stol med lite stöd från mig, nakenfis på en pläd och fotografen knäppte bilder när hon tog upp benen mot magen så det inte blev "några stjärtbilder" som fotografen uttryckte sig.
Det var bra att jag hade med mig en egen fårskinnspläd- för den som fanns där har ju hur många barn som hellst legat på innan, lite ohygiensiskt faktiskt med tanke på att de ligger nakna.

Elwira har fått flaska och somnat som en stock här nu, så söt- ska visa bild snart.
M är påväg hem från maxi och han ringde på vägen och sa att han köpt färska laxkotletter, jag har satt på potatisen och jag är så hungrig nu!





Postat av: A H R É N

Ser gärna fler söta bilder på gullungen!



Allt bra annars?

2008-11-06 @ 19:19:05
URL: http://ahren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: