Fint & rent

Puh jag är i full gång med storstädning här hemma och nu börjar jag bli lite små trött, gäääsp! Känns som jag skulle kunna lägga mig och sova en timme eller två just nu.
Men det ska jag inte göra utan jag måste fixa lite lunch till mig själv och sedan köra ett varv med dammsugaren.
Är själv hemma nu så Elwira hänger med ner i tvättstugan i barnvagnen- det tycker hon är roligt!

Ja just jag måste ta tag i lillans kläder och sortera ut det hon inte längre kan ha som bara tar en massa onödig plats.
Nu är det dags för Elwiras gröt time och sen är det bara att fortsätta med allt här hemma nu när jag är mitt upp i allt.

Rent & fint ska det va!

Postat av: leia

jo visst finns shephards i ballerinamodell.....nu var jag för lat för att klistra in en länk åt dig men kika på shephard.se så ska du nog hitta bild....



Vi kan ju tänka på varandra när vi springer runt hemma å fejjar:)



kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: