Grattis på fars dag!

Idag är det fars dag och jag har ringt och grattat min käre far, skulle hellst av allt vilja vara där och ge honom en stor kram men nu är jag inte där.
Han var ute och grejade som vanligt farsgubben och höll på att b la planterade lökar i rabatterna till Elwira och min systers kommande bebis ,så de får se blommor i vår sa han- sött!
Han håller då verkligen alltid på med någonting, den dagen han sitter inne och slappar framför TV:n kommer jag börja undra, för det har aldrig hänt. En riktig hurbulle det är var han är =) fina pappa.

Höll på att säga till min kära M att jag skulle ringa och gratta min far på fars dag innan jag kom på att jag hade sagt grattis till han också! Det är M:s första firande av fars dag idag =) *Love you baby boy!*
Frågade vad han ville ha, trots jag vet att han alltid svarar "ingenting" men sen sa han "pasta carbonara med mycket parmesan"  hihi mer avancerat än så behöver det alltså inte bli, mat går alltid hem hos han.

Tänkte göra någon smarrig sockerfri efterett också (han är diabetiker) så blir han extra glad =)

 Ska du fira fars dag?

M & Elwira på BB

Postat av: alexandra

åhh vad mysigt att fira sin sambo på fars dag! Jag ska inte fira den alls, min far bor alldeles för långt bort...kanske blir ett hembesök till min sambos far? inget inplanerat. Ha en bra dag!=)

kram

2008-11-09 @ 12:27:31
URL: http://alexjo.blogg.se/
Postat av: Maria

Javisst- maken har fått presenter och english breakfast med allt vad det innebär :)

2008-11-09 @ 12:59:03
URL: http://mclachlan.blogg.se/
Postat av: catya

åh låter smaskigt,

du kan väl säga sen vad du gjorde till efterrätt :)



puzz

2008-11-09 @ 15:51:34
URL: http://catya.blogg.se/
Postat av: Therese

så sött kort, kramar till dig och hoppas ni haft en skön söndag. kram T

2008-11-09 @ 22:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: