bilderna från fotograferingen

Nu har jag och M suttit och kollat på bilderna på elwira från  fotograferingen säkert hundra gånger nu ikväll.
Man får nämligen en egen inlogg och lösen till ateljéns hemsida så man kan kolla på alla bilder från fotograferingen och sedan får man boka en tid med fotografen och väja ut bilder.

Men jag har redan valt ut vilken som vi ska göra som porträttbild i lite större format, det blir en bild där hon ligger som nakenfis på rygg på fårskinnspläden och håller i båda fötterna med vardera hand- klassiskt och fint porträtt.
För vid den här tiden är ju enda gången man kan ta ett sådant fotografi och det är verkligen jättefint att ha som minne.
De andra bilderna kommer jag göra som vanliga fotografier så man kan rama in eller sätta de i ett fotoalbum.

Nu ska jag

klämma i mig en sista kanelbulle (ja jag vet det är sent) och sedan är det bad och sovdags för min del.

Natti natti!
 


Postat av: Lina

Jag skulle behöva bra gravid tips ;) Är så less, har ett par jeans som jag använder resten är mjukisbyxor. Iblnd vill man snygga upp sig lite! Ska ta mod till mig och färga håret mörkt, snart.. hehe

2008-11-11 @ 22:35:18
URL: http://linaseto.blogg.se/
Postat av: Ingela

Ja, True Religions jeans är supersnygga och de verkar sköna! Jeans måste vara mjuka och ha stretch i sig, då kan jag ha dem. Ska nog kosta på mig ett par till våren som belöning för att jag kommit i form. Nu vill jag inte köpa ett par för då kommer de va för stora sen! :-)

2008-11-11 @ 22:38:40
URL: http://ingelasdagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: