Back on track

Vad skulle man göra utan take away? ja jag skulle förmodligen svälta vissa dagar. Jag som hade gjort köttfärssås igår som jag tänkt äta idag vid lunch när M är borta och så bara koka pasta till det, men det var inte så bara eftersom jag brände vid den...och inga matlådor i frysen har vi heller.
Så vad gör man när man är en ut svulten mamma som inte orkar göra ny.
Så ner med Elwira i åk påsen (vilken bekväm uppfinning egentligen!) och dra iväg och idag när M inte är hemma så fick jag ge mig ut på jakt själv.  Det blev en wok med stekta nudlar, kycklingfile,fläsk,grönsaker och jordnötter *mums* så nu är jag en propp mätt och glad mamma igen!  


Postat av: Karin

älskar sån mat! gärna lite kryddstark

2008-11-03 @ 15:18:46
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: