Smått & gott

 Fick nya underkläder från Victoria Secret, de har inte bara dom snyggaste modellerna, de har även bland dom skönaste underkläderna jag vet. Älskar dessa bas-underkläder i sköna material. 

Och den lite roliga barnvagns hänget från babyshop.se gillar jag, ska sätta dit det på barnvagnen sen, just nu hänger det lite provisoriskt på spjälsängen. (inte på kortet)
efter jag klickat hem det, så vart det slut i lager, lite tur måste man ha ibland. 
Tycker dom flesta grejer man kan hänga i barnvagnen är så fula, men dom här filurerna var lite ful-söta.
Plus för snabb leverans! Beställde det i tisdags förra veckan och det kom på onsdagen,det gillar jag!

Laredoute tycker jag har mycket fint, och det gäller även barnkläder, finns många godbitar och dessa kom också förra veckan, den vita koftan är så mysig, kommer nog beställa flera, koftor behövs alltid.
jeansen gillar jag bättre än de jag köpte från P.O.P, de har lösare resår och inte lika långa i benen, p.op.s storlek på jeansen jag köpte var lite lustig.

Ett lyxigt babybadlakan med luva fick Elwira av Therese när hon var här på besök. Är av märket skärvik, som är av högsta kvalitet. Skönare frotte & sänglinne får man leta efter!

   






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: