sommar regn

Idag har jag varit dödligt trött hela dagen, vart alldeles för sent igår och jag är helt slut i dag. Varit inne hela dagen och segat. 
Ska nog ut en sväng och gå en mini runda så jag piggnar till, så ont i huvudet just nu, tror jag behöver luft.
Köpte föresen tidningen CHIC igår, premiär pris 10:- en helt ok shopping tidning fast med lite läsvärt i också. Gillar att läsa intervjuer, i denna var det om SJP.
Nej, dags att dra på sig gummistövlarna och gå ut och andas.



Postat av: LAACY

Jasså ? Men spydde du som mest i början eller i slutet av grav. ? för jag var helt normal i början av min grav men sen kom illamående som en smäll i vecka 14 eller så .. och på familjeliv stod de att nu borde illamående börja avta. Rädd för att bli sån gravid som spyr varje dag tills bebisen kmr =(

2008-06-28 @ 16:54:13
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: Jennilie

Jadu jag befinner mig i Schweiz just nu ;P Sà det regnar i Sverige?

2008-06-28 @ 17:14:27
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: