Härliga dag!

Känns som jag sovit 8 timmar i sträck för jag känner mig så utvilad idag! Fast sanningen är den att jag kom i säng vid tolv och varit uppe tre gånger o ammat & bytt blöjor och gick upp vid sju i morse, för jag var så pigg att jag inte kunde somna om, trots att både Elwira & M sov *hmm* Det måste vara vädret!
Sveriges nationaldag idag också, den vill jag fira ute i solskenet.
Rätt skönt att vara uppe tidigt när det är sol & varmt ute redan på morgonen, och så började jag dagen med färska jordgubbar, kan inte ha börjat bättre :)

Ha en trevlig dag!

Postat av: Junitjej

Hur ska du fira nationaldagen?

Ha en skön dag!

2008-06-06 @ 08:56:59
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Lovisa

Du, jag känner igen mig helt och hållet. Jag hade ingen diciplin på mig, men så började jag med GI i onsdags, och nu är jag typ av med sötsuget och har bestämt mig för att fullfölja dieten nu. Då kommer det bli godare när jag unnar mig en glass när jag inte äter det så ofta!

2008-06-06 @ 17:08:11
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: