Ute på gården

Idag har vi varit ute hos svärföräldrarna och tagit det mest lungt. M hoppade studsmatta, är ju faktiskt barnsligt kul!

Gamle Lucas gick sakta sakta och strosade i solskenet.Han är en Jack russel på 16 långa år så han är en riktig gammal gubbe, det märks för han har knappt något luktsinne kvar och balansen är inte den bästa, han ramlade stackarn när han skulle resa på sig idag.
Pyttesmå valpar hade de fått också, de små liven är ju så söta sen när dom börjar tulta runt, så gosiga.


Jag blir så sugen på att börja rida igen när man är där ute! skulle kunna se om Elwira kan ta flaska så får M ta henne när jag är i stallet och donar.
Ridning är ju en av de absolut bästa träningsformer och jag är i STORT behov av motion vill jag lova! Min stackars kropp har inte en endaste muskel och jag själv minns knappt när jag hade en sist :P
Gillar egentligen att röra på mig och känna mig lite hurtig och spänstig, så nu är det hög tid.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: