Vackert med sländor

Är riktigt sugen på något av dessa vackra smycken från Milunovic. Jättefina med trollsländor på och de örhängena med löv, hjärta och en ikon på (längst upp till vänster) är supersöta.
Halsband kan ibland vara lite jobbigt att ha nu när Elwira greppar tag i precis allting, så ett par örhängen är mer att föredra, inte lika lätta att komma åt :-) Oftast när jag har halsband och busar och bär lillan så stoppar jag in halbandet innanför tröjan, eller vrider det bakåt så hänget hamnar i nacken. Vackra smycken det här.


Från Branten

Postat av: ammie

Hej allihopa!



Vem vill inte ha GRATIS KLÄDER från H&M och Gina Tricot?? 250 kronor i presentkort, och det funkar! :D



Så bli medlemmar ni med!



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=129994



Pusspuss

2008-12-21 @ 11:14:26
Postat av: Lina

Snygga. Nu har jag efter mycket om och men hämtat hem ljusen.. Dom luktade gott, men jag skulle nog inte valt det stora ljuset någon annanstans än till badrummet. Det är där det står just nu. Väldigt fräsch doft. Ha en härlig Söndag!

2008-12-21 @ 11:14:33
URL: http://linaseto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: