Ingen julstress

Varit på en shoppingrunda med M och Elwira och jag var förvånad över hur mycket lugnare det var på stan idag, var inte alls stressigt och galet som det varit hittills.
Har undvikit stan då jag märkt att det är FÖR mycket folk, bara jobbigt och så och köa och trängas. Men idag kunde vi gå och strosa och bara njuta av julstämningen utan att känna någon stress. Fick med ett par klappar hem också. På polarn o pyret var det väldigt ut plockat, hade gärna velat haft den vita pyjamasen med röda hjärtan men den var slut i hennes storlek, där var jag lite sent ute tyvärr.
Väl hemma gjorde vi iordning färsk lax, potatis, avocado. M höll på att göra iordning en sås men vi hade inte någon röd rom hemma så han tog svart sten-bitsrom, och se på bilden den blev blåaktig och såg lite läskig ut nästan, men den smakade bra :-)

I morgon ska jag ta och köra igång lite julbak här hemma, skulle gjort det förra helgen men då var jag genomförkyld och med en sprängande huvudvärk så det var inte läge då.

Nu ska jag spana efter lite recept och se vad det ska bli för smarrigt i morgon :-) Ha en fortsatt trevlig kväll!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: