Mycket bättre

Börjar redan känna mig mycket piggare än vad jag varit de senaste dagarna, höll på att begravas i negativa tankar där ett tag, hade allvarliga funderingar på att skita i julen, för med en sprängande huvudvärk och en förkylning i kroppen så kände det nästan som de onda krafterna höll på att ta över.
Satt och gnällde lite hos M i går och tillslut sa han att "nu orkar jag inte höra mer" så jag fick kila iväg med svansen mellan bena och skämmas lite över mitt gnäll.
Jag är ingen person som brukar klaga över min hälsa men det var längesedan jag mått så dåligt som jag gjort de sista dagarna så ingenting var roligt, hade ju faktiskt tankar på att strunta i både julbak och julafton :-)
Ja herregud, men nu har tankarna hamnat i rätt spår igen och jag är absolut på bättringsvägen!

Tur i oturen att jag blev sjuk innan julafton, det skulle verkligen inte varit något vidare. Nu kommer jag ju vara fit for figth tills dess och få träffa lilla bebis Viggo ser jag mest fram emot =) lilla söta Viggo! Mormor hade sagt att han såg ut som en liten samepojke- haha hon är för roligt hon ibland :-)

Snart är det jul och jag längtar!

Postat av: Ingela

Sjukdom kan få dem mest positiva att känna sig lite nere, det är inget konstigt!



Men vad skönt att du mår bättre!

2008-12-15 @ 14:12:36
URL: http://ingelasdagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: