Kanske ett gym i jul?

Dunderbutiken har 30% på alla sina leksaker fram till den 23:e december och ett bra tips är att passa på att köpa ett babygym exempelvis som kostar lite mer 629:- för att vara exakt (och med rabatten blir det 440:-
Vi är jättenöjda med vårat babygym och vi valde mumin men det finns även spöket laban, tummen och music lovers på den här sidan.
En barnvagnsleksak skulle jag behöva och lilleskutt är ju riktigt söt alltså! En gå stol är inte riktigt aktuellt för oss än, det får vänta just nu för det är kanske inte säkert att man vill ha ett..?
Nattlampan i form av barbapapa är ju bara för söt! snyggt att ha i barnrummet.


Bilder: Dunderbutiken

Postat av: Ahren

Föröker att njuta speciellt eftersom jag mår så bra men det är svårt när man jobbar och är trött på kvällarna. Bor i mina mjukisbyxor och fleectröjjan på jobbet men på helgerna åker mammajeansen och en taijt tröjja på och då känner jag mig så fin =)

Än så länge har jag bara gått upp ca 3 kilo men det är väl nu det börjar.

Kram

2008-12-11 @ 12:20:52
URL: http://ahren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: