Dagens

Humör: Bara bra lite seg i ögonen ännu
Gjort: Gett Elwira frulle
Planer: Handla och baka!
Ser på: Elwira som sitter upp och biter på en plast ring
Lyssnar på: Elwiras läten
Läser: inget
Dricker: juice

Äter: ätit frukost rätt nyligen bestående av rostade mackor och en smoothie

Bästa: Att det är första *haha* skrev fel FJÄRDE advent  och snart är det jul! och att vi är friska
Sämsta: Att jag gick och la mig lite väl sent i går
Barn: Finast som alltid
Väder: Jättehärlig dag lagom kallt,tyvärr ingen snö men det är SOL! *lycklig*


Postat av: Pauline

oj sorry,,, nu får du bloggadressen va... jag skriver det här också just in case.



www.pallans.blogg.se



2008-12-21 @ 10:19:10
URL: http://pallans.blogg.se/
Postat av: Malin

Här i Stockholm är det fjärde advent ;o)



Ha det bäst!

2008-12-21 @ 10:24:45
Postat av: Erika

hihi ja det vet jag väl, men jag skrev liite fel :P Ha det!

2008-12-21 @ 10:32:10
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: