På höga höjder

Aaaah dessa sköna pjux från Bronx för 1295:- var ju grymt snygga! Gossip heter modellen och klacken är hög, ca 13 cm, fast det är en platå fram på ca 3,5 cm så det gör att dom förmodligen känns stabila att gå i trots höjden, och jag älskar höga klackar!
Varit lite för bekväm den senaste tiden och mest gått runt i platta dojjor, men snart är ju hösten här och då kör jag oftast på stövlar med klack.
Fullkomligt älskar dom här skorna, kan nästan inte sitt still här på stolen framför datorn, rynkat och draperat skaft framtill och i skinn såklart, och nu är dom på väg hem till mig såklart! är dom inte grymma så säg?

Postat av: Erika

oh vilka snyggingar!jag älskar skor me klack, men på nåt sätt går jag ändå alltid runt me "platta" skor... får skylla på att jag bor på landet!

2008-08-17 @ 14:42:44
URL: http://maaama.blogg.se/
Postat av: tildamilda

åh så snygga :D

2008-08-17 @ 20:40:47
URL: http://tildaadahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: