Klantat mig!

Lite dålig updatering nu, beror delvis på att jag inte haft någon dator, ska beställa en ny laptop i morgon.
Och förut gjorde jag en riktig tabbe också, råkade radera ALLA bilder i kameran, och nu kan jag inte få tillbaka dom, som tur var är nästan alla inlagda i M.s dator, förutom dom jag tagit de senaste dagarna, hade supersöta bilder på Elwira där i som jag tog när hon låg i babygymmet, och rörde på sig massor, och ålade runt ett klockvarv och låg med benen utanför själva gymmet, såg kul ut, men nu kan jag inte visa dom... *suck* så klantig jag är!

Syster T var här i Västerås på besök i Lördags, kul! Hade faktiskt ställt klockan på ringning men antingen så hörde jag den inte, eller så blev det något fel med alarm funktionen,så jag vaknade 30 min innan hon skulle komma hit, så jag fick lite bråttom med att plocka undanlite illa kvickt ;)
Vi tänkte visa nya lägenheten för syster, men när vi kom fram så fick inte M upp ytter porten med nyckeln, men en snubbe på hamburger baren brevid vår port kunde öppna.
Trodde först att det var bara den nyckeln som var fel, men när M skulle öppna dörren in till lägenheten så gick inte det heller, så vi hade fått fel nycklar, typiskt! Som tur var var det inte fastighetsägaren som gett fel, utan det var svärmor som hade givigt oss fel nyckel.
Sen somnade Elwira och vi gick och åt lunch på La Pasta, gott och mättande.
M började jobba, så han gick iväg och jag och syster tänkte gå en sväng på stan, vi han inte längre än in på Kick´s och sniffa på en parfym jag är intresserad av så ringde M och hade upptäckt att jag hade hans nycklar i min handväska, så vi gick och lämnade dom och var hemma ett tag och syster slumrade till en stund på soffan, man blir trött när man är gravid!
Sen drog vi ner på stan igen, köpte bla en snygg a-linjeformad jackafrån Bruuns Bazaar som var ett riktigt fynd.

Nu ska jag kila iväg! Hade tagit en bild på dagens outfit, men som sagt, alla bilder i kameran är borta =( får se om jag har lust att ta någon ny bild..


 

Postat av: Hanna

Vilken otur med bilderna.

2008-08-25 @ 22:45:21
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: