I have a lover...

bloggade förra månaden om röda läppar som jag var sugen på att skaffa och sagt och gjort så var jag runt på lite olika ställen för att hitta en snygg röd nyans.
Det blev två olika läppstift, ett knall rött från make up store och sedan det här hallonröda läppstiftet från Chanel.
Föredrar helt klart det hallonröda, för jag känner mig mest som en tant i det röda.
Körde med detta hallonröda läppstift på julbordet och är sugen på att köra det till kvällens ära, nyår och allt!

Chanel läppstift i nyansen "Lover"

Postat av: Nina - Glamourmamman

Läste precis igenom din "årskrönika", mycket rolig läsning! Ha en riktigt trevlig nyårsafton!

Gott Nytt År!!

2009-12-31 @ 16:01:19
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: