Saade, playsuit & lite hemligt

God förmiddag söndag!

Igår tittade jag på schlagerfinalen, jag har inte följt med någonting tidigare och hade inte ens koll på vilka artister som var med men jag fick direkt två favoriter som var Eric Saade & The Moniker.
Tack och lov att inte Danny vann! Eric verkar vara en mer ödmjuk killle och förtjänar helt klart segern! 

Idag på förmiddagen har jag och Elwira varit iväg på söndagsdansen som vanligt, alltid lika skoj!
 Köpte ganska nyligen den här helsvarta bodysuiten till henne på Lindex som var ett riktigt fynd! den är supermjuk och härlig och justerbara band, dock svår att få rättvis på bild. Den hade hon på sig på dansen förut.
Ett riktigt bra kap måste jag säga! och jag älskar verkligen playsuits till henne. 

Snart  åker vi hela familjen ut till farmor & farfar och även iväg på lite hemlighetsmakeri som jag inte kan skriva så mycket mer om här just nu, men vid senare tillfälle så...Ska vara tyst nu i fortsättningen,  säger man A så får man säga B heter det ju :-)

Hoppas ni får en strålande dag! Idag fyller även syster T år så Hipp Hipp Hurra till henne också! I Fredags den 11:e fyllde ju syster R år, och snart är det min tur :-)



Visar en bild på en vintervit och långhårig liten Solveig i shettishagen ute på gården. Tog bilden för någon vecka sedan och dom små sötnosarna är några av Elwiras favoriter :-)  

Elwiras playsuit som är ett superkap från Lindex


Postat av: Therese

Spännande! Shit vad snygg E kommer bli. kramar

2011-03-13 @ 14:44:52
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: josefine

spännande o roligt med dans! suiten var jättefin kram

2011-03-13 @ 16:31:28
Postat av: Pauline

fyller ni alla år på samma månad. det visste jag inte.

2011-03-13 @ 17:26:35
URL: http://pallans.blogg.se/
Postat av: michaela med bebis

ja hellre saade än danny, det håller jag med om! men helst hade jag sett the moniker som vinnare, så glad låt!

jag gissar att dina hemlisar handla om en eventuell flytt kanske ;)

kram på dig!

2011-03-13 @ 18:15:57
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: lolla

hejsan!

vad en massa kul inlägg du hade,brukar kika in här hos dig lite då och då och kika vad ni har för er :)

läste att du skulle igång med springningen och tipsade om snygga kläder och skor, skorna blev jag riktigt sugen på...måste själv sätta igång med lite träning.

ha det finast!

kram lolla

2011-03-13 @ 18:36:04
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: tina

vilket fint hår du har!

Fixar du det på något speciellt sätt? :)

2011-03-15 @ 10:04:07
URL: http://lipsticklife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: