BLIXTAR & DUNDER


GODMORGON!

Skrev det här inlägget för ca 10 minuter sedan men vi fick strömavbrott här i stan.
OJ vad det verkligen vräker ner regn här idag! Åskar och blixtar gör det också. Jag och M vaknade faktiskt av regnet idag och det hör inte till vanligheterna att vi vaknar av något annat än barnen :-)
Barnen berörs inte av åskan mer än att Elwira kommenterat "Oj vad det pangar!" men annars har hon varit mest uppslukad av din ajfån. Ludwig säger "OOOJ!" varje gång det komer en knalll, sötisarna :-)

Frusen är jag idag och sitter i kofta, långa mjukisbyxor och fårskinnstofflor(!) på fossingarna just nu *brr!* lite höstkänsla över den här dagen. Får hoppas på uppehåll under dagen, harb inte kollat prognosen ännu.
Jag jobbar idag och det är bara skönt att jobba dagar som denna dessutom är det min sista jobbhelg innan min riktiga semester.

Senare blir det myskväll för hela slanten och fortsätter vädret vara såhär så blir det tända ljus också. Chips, morötter och dipp skulle  inte var helt fel det heller...

STOR FREDAGSKRAM!


ELwira under ett paraply, dock tagen en dag med strålande sol :)


Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Godmorgon snäckan..Vilket trist väder man har fått vakna till denna dag med..Nu går man på semester då har man inte tid med regn..Hoppas att det ändrar sig för nästa vecka ska vi res upp till stugan i Småland.Söt bild på sötnosen.kram

2011-07-22 @ 09:26:26
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Fiffi

Här vaknade vi av dunder och brak! Det tokregnade och åskade så att nästan alla billarm på gatan slogs på. Nu har det blivit fint väder och det skall bli uppåt +30 idag så får se vad man kan hittpå.

Önskar dig/er en fin fredag!

2011-07-22 @ 09:55:35
URL: http://prinsessbakelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: