Vår-uppdatering i sminkväskan

Uppdaterade nyligen sminkväskan men ny foundation från id, den jag alltid använder + två nya rouge som jag inte invigt ännu.
 Färgerna på rouget heter: "sorbet" & "golden gate" ID:s smink är verkligen helt fantastiska och har använt de enda sedan de kom till Sverige och fortfarande inte hittat något bättre mineralsmink.

Min favorit mascara är Lancomes - L' Extreme som mina ögonfransar älskar :-) och har nu börjat använda en ny och fräsch efter att min gamla blivit torr & gammal.  Gillar de flesta av lancomes varianter, men den här är den jag fastnat för och använt i några år nu, superbra!

Lancome - L' Extreme Mascara

Id produkter, de bästa bas produkterna

Postat av: Josefine

en till som är heelt fast för id här:)

2010-03-05 @ 19:05:29
Postat av: sandra

Jag använder också I.D och ibland en lancome foundation, tycker helt klart I.D är det bästa mineralsminket, har visserligen inte testat så många men vill inte byta :) Vi var också i rudbecksparken idag och gick lite! Hoppas ni får en bra kväll!

2010-03-05 @ 20:13:06
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Therese

Bra val ;) skönt att ha bra grejer det är det värt! kramar

2010-03-05 @ 21:15:46
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hur tycker du mascaran funkar? Jag är på jakt efter en ny. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: