Slask, BVC & gummistövlar

Fick brådis här idag att klä på Elwira och dra iväg till förskolan, men innan jag hann gå ut genom ytterdörren så ser jag att det är mindre trevligt väder med snöblandat regn och slask. Så jag åkte upp igen och bytte om till bästa fleecefodrade regnstället från Didriksons till lilla E och jag själv satte på mig annan jacka och gummistövlar.
I det här vädret finns inget bättre än just gummistövlar, älskar dom :-) mina converse får vänta, de hade dött i det här vädret.
 Till höst måste jag få tag på ett par svarta hunter som jag letade massor efter i höstas men min storlek var slut överallt då :/

Har precis ätit sen frukost här hemma och ska snart klä på mig igen och bege mig ut igen och gå med Ludwig till BVC för läkarkontroll.
Skulle varit där förra veckan, men trodde jag hade en tid klockan 11 och kom fem i, men så visade det sig att jag hade tiden 10.45 och då hade läkaren tagit någon annan, lite störande då. Men idag gör vi alltså ett nytt försök ;-)

Nu känns det iallafall som vintern regnar bort men snart får gärna solen kika fram så allt smälter bort och det blir fint och torrt ute!

Önskar en fin dag! kraam

Äldre bild från i höstas, Elwira i bästa fleecefodrade regnstället från Didriksons. Vi och Elwiras förskolelärare älskar det här, och det finns i andra snygga färger med.


Postat av: Petra

åh tack för tipset om fleccefodrade regnstället jag blir tokig på mig själv snart vet inte vad jag ska köpa för vårkläder till Engla:)ja det lär bli ännu slaskigare nu oxå!ha en fin dag.

2010-03-23 @ 11:28:37
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Usch ja för det tråkiga vädret vi har just nu :-(



Hoppas det går bra på BVC.

trevlig tisdag



KRAAAAM

2010-03-23 @ 11:54:54
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: