Baby Boy- Boom!

jag fick ett efterlängtat sms i Torsdag och fick höra den glada nyheten att den 4 Mars födde J en liten Oliver! Han vägde 3085g och var 49 cm. Han är supersöt och jättefin!
Ännu en förlossning som gick jättebra enligt mamman och alla mår bra, alltid lika underbart att höra och jag fäller nästan en LYCKO-tår för jag vet precis hur härlig känslan är att äntligen få möta sitt barn utanför magen :-)

Nu kommer det bli ett litet pojkgäng på stan här nämligen Ludwig, Adam och så nu även Oliver :-)
Nyligen fick också min fina K en liten sötis- kille som heter Melwin. Snart får även L bebis och jag har lite på känn att även hon får en kille, men vi får väl se ;-)
I Maj kommer ÄNNU en liten kille nämligen M:s yngsta syster ska få bebis då, så spännande!

Det råder Baby-Boy- BOOM här just nu! :-D

Fina lilla Oliver föddes 4 Mars!

Postat av: Nina

Söt! =)

2010-03-08 @ 08:32:26
URL: http://petitfashion.se/
Postat av: Annas inspiration

Urgullig :-)



Härligt med babyboom, nu är det även min tur :-)



Ha en bra dag

Kramar

2010-03-08 @ 09:00:21
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: