50% på Converse

Med rabattkoden 215831 får man 50% på en valfri vara just nu på Ellos. Där säljs bland annat dessa älskade Converse! Jag är såld på den klassiska varianten men skulle inte vara helt fel med ett par låga som sommarsko, ett par vita eller babyrosa skulle jag välja.
Fast nej jag har så jag klarar mig, fast kan man ha för många converse? ;-)




Postat av: Therese

de rosa låga är påväg hem till mig nu beställde i torsdags nu verkar alla storlekar vara slut. Hur fixade du designen? jag behöver allvarlig hjälp med min, tacksam för tips. kramar

2010-03-13 @ 20:03:13
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Kristin

Nej det kan man inte, ett par röda är på väg hem till min samling nu :)

2010-03-13 @ 22:05:53
URL: http://lillprinsessan.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack för tipset, det blev ett par Converse för min del :)

Tänkte fråga dig en sak. Mina andra Converse börjar bli lite smutsiga, men jag vet inte om jag vågar slänga in dom i tvättmaskinen. Har du gjort det någon gång?

Designen blev jättefin förresten!

2010-03-14 @ 07:25:21
Postat av: Maria

Tack för tipset, det blev ett par Converse för min del :)

Tänkte fråga dig en sak. Mina andra Converse börjar bli lite smutsiga, men jag vet inte om jag vågar slänga in dom i tvättmaskinen. Har du gjort det någon gång?

Designen blev jättefin förresten!

2010-03-14 @ 07:25:49
Postat av: Tina

Tack för tipset, ett par converse är nu på väg hem till mig! :)

2010-03-15 @ 09:37:07
Postat av: Jenny

alla storlekar är slut men tack för tipset!!

2010-03-16 @ 08:58:51
URL: http://hayliemama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: