Sweet pink & sommarlov

Godmorgon på er!

Bara en förpackning är rosa så faller jag direkt dit och kunde inte motstå det på bilderna här nedan.
Mumsade på Polly- summer limited edition igår som jag tyckte jag var god, ingen sensation men de söta (både till utseende & smak) "pollysarna" slank lätt ner ;-)
men Ritter strawberry yogurt, njaa ingen höjdare faktiskt, det som förstörde var de syrliga bitarna av jordgubb, men men förpackningen var som sagt söt ;-)


Jag somnade lite väl sent igår men känner mig trots allt rätt så ut vilad med sömn just nu iallfall om inte annat heter ju nödlösningen kaffe om det skulle krisa på eftermiddagen ;-)
Vill helst undvika kaffe iof just nu för jag blekte tänderna rätt nyligen... vilket i-lands problem ;-)

Idag blir sista dgen för Elwira på förskolan för den här terminen och sedan har hon sitt första sommarlov därifrån :-)

Det är superfint väder och strålande sol här även idag som det varit hela veckan men jag har ju inte kunnat njuta av solen direkt eftersom jag varit dunderförkyld :( känner fortfarande av i halsen men känner mig i stort sett frisk. Hoppas på att kunna få lite sol och färg snart,jag är lite för blek för sommaren just nu!
Får leta upp lite BUS i gömmorna så jag kan visa benen snart ;-)

Innan tio ska Elwira lämnas på förskolan och efter det blir det förhoppningsvis ett IKEA besök för min del och sedan väntar städ och tvätt här hemma innan lilla E ska hämtas så jag ska försöka vara snabb och effektiv idag

Och ja just det! o morgon är det ju midsommar! Hoppas ni får en fin dag idag :-)

 


Postat av: sandra

Skönt med sommarlov, Alvin får också det snart! Bleker du tänderna hemma? Både jag och Andreas har tänkt göra det men jag har inte vågat mig på det än :-) Hoppas ni får en bra dag med ikea besök och allt! KRam

2010-06-24 @ 09:50:14
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Malla

En sån Pollypåse slank med när jag handlade också, men det var verkligen ingenting för mig. Alldeles för söta och sliskiga. Men nu har jag testat i alla fall. =)

Hoppas ni får en underbar midsommar.

2010-06-24 @ 12:01:06
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Kristine

Va mysigt med första sommarlovet för lilla tösen! Vart bleker du och vad kostar det? SKulle faktiskt vilja testa någon gång jag med. Kram

2010-06-24 @ 12:51:43
URL: http://ryttarmamman.blogg.se/
Postat av: Kidelinbloggen - Therese

Ja den där rosa förpackningen var verkligen söt:) Dock gilalde jag choklade hyfsat bra.

Kul med blekning. Gjorde du det hemma eller på klinik, bra resultat?

2010-06-24 @ 14:53:42
URL: http://www.kidelin.se/blogg
Postat av: Katrin

Haha, vad rolig du är ;)

Jag har också testat pollysarna men tyckte inte alls de var nå goda..alldeles för söta. Ritter sport skulle jag köpa men då fanns inte den så då blev det en annan Ritter nyhet med vit och vanlig choklad, så god!



Skönt för henne med sommarlov, Leo komemr gå två (?) v till tror jag sen får han sommarlov ;) Fast han älskar ju som sagt dagis så han tycker väll det är lov att vara där ;) haha



Kramkram

2010-06-24 @ 20:09:10
URL: http://vardagenvar.blogg.se/
Postat av: Therese

Viggo har ju med sitt första sommarlov :) de följer varandra nu :) kramar

2010-06-24 @ 21:16:18
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: