Tjo Fredag!

Hej Fredag!

Här hemma vaknade vid halv nio när en viss liten kille började "prata" för fullt i spjälsängen och strax efter vaknade Elwira så då gick vi och åt frukost. Gjorde gröt idag och Elwira tycker min gröt är riktigt god så jag måste nog bli bättre på att göra det på mornarna.
Jag drömde föressten en lite smårolig dröm i natt, att mina bröst var så hängiga att ingen bh kunde hålla upp dom, utan själva brösten "smet ner" under bygeln, lite likt någon slags gele´som inte ville "vara på plats" det såg och kändes jättekonstigt (i drömmen alltså) hade smått panik i drömmen så jag andades ut när jag vaknade vill jag lova, haha!

Idag kommer morfar hit på eftermiddagen och stannar tills i morgon så det blir trevligt. Och Elwira tycker ju om sin morfar så det blir kul :-)

Har bara tänkt att fredagsmysa hela dagen och äta gott och mysa med mina två små och rita och leka med leklera med Elwira och sedan en promenad ska vi ut och ta- skönt, skönt!

Man kanske skulle hoppa in i duschen också, känner mig lite småfrusen just nu .

Hopppas du får en skön Fredag!


Postat av: ISA'S STYLE - STYLE BY ME

sv: ja precis!

Jag äter helst inte heller något med en massa konstiga konserveringsmedel. Men sylten är gjort på nästan bara frukt och är sötad med fruktsocker. Alltså helt naturlig=) Det är därför den är så bra!

haha, låter som jag gör reklam nu, vilket inte var meningen. Men den är väldigt god.



Hoppas du får en bra start på dagen!=)

2010-02-05 @ 10:01:26
URL: http://isasstyle.blogg.se/
Postat av: Carolina

Vilken härlig start på fredagen, hoppas resten av dagen blir lika härlig!

2010-02-05 @ 10:06:07
URL: http://carolina1979.se
Postat av: sandra

Vilken skön sovmorgon! Alvin vaknade kl halv 7 så det var bara att gå upp och låtsats vara pigg :-) Men nu ska vi hämta Alvin och gå ner på stan en sväng så jag hoppas han somnar i vagnen :) Hoppas ni får en bra fredag! Kram

2010-02-05 @ 10:52:03
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Nina - Glamourmammman

Hihi, vilken rolig dröm! Lite åldersnoja kanske ;-)

Ha en mysig dag!

Kram Nina

2010-02-05 @ 12:52:30
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: