Tankar någon annanstans & utveckling i hundraåttio

Blogg.se krånglade ja som vanligt nuförtiden igår kväll så det blev ingen bloggning då på kvällskvisten.
Känner mig bara helt tom i bollen idag och helt orkeslös och mina tankar är någon annanstans just nu känner jag.
Har dessutom sovit hel-konstigt i natt, och jag som vanligtvis brukar sova som en stock. Ingen vidare känsla jag har just nu.

För övrigt rullar vardagen i rasande fart och det händer nya saker här hemma hela tiden, jag skulle aldrig hinna blogga om alla framsteg Ludwig och Elwira gör för då skulle jag inte göra annat :-)
Dom är så otroligt fina och duktiga mina två små och jag bara NJUTER av mina finaste skatter.

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: