Galgar

Har städat lite i en av garderoberna här hemma och så skönt nu när det är gjort nu har jag bara resten kvar, men det tar jag en annan dag ;-)

Vita galgar upptäckte jag att det fanns på IKEA senast jag var där, hmm när kan de varit typ i December förra året tror jag. Hade aldrig sett dessa tidigare, bara de i trä så de måste varit ganska nya då.

En vacker dag ska jag måla om de jag har i trä till vitt och svart och kanske några andra färger Skulle kunna hänga vita plagg på vita galgar osv. Kul ide´ iallafall, jag kan iallafall bli inspirerad av vissa idéer som poppar upp i hjärnbalken i bland :-)

Elwiras galgar kommer från Le Petit & maileg, på önskelistan står blå från samma märken till Ludwig. Har äve vita "växa" galgar i plast som är kanon. Önskar att de får hänga i ett fint klädskåp en vacker dag

(update: går tydligen inte kommentera detta inlägg just nu)

Galgar från ikea- gillar att de är vita

Wlwiras galgar från le petite & maileg

Postat av: Therese

jätefint! Jag måste övertala M om att vi ska sätta upp en stång vi har köpt och flytta en som redan sitter uppe, men det är tydligen inte så prioriterat från hans sida...kram

2010-02-01 @ 23:39:32
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: