En gårdagens, bekväma

Såhär såg jag ut igår, men missade lägga in bilden då, så därför gör jag det nu :-) och precis såhär i tights och oversize tröja har varit favorit outfiten både under graviditeten och sedan Ludwig kom. Jag "bodde" verkligen i dessa plagg, framförallt första månaden med Ludwig då allt var nytt och smått kaotiskt vissa kvällar.
Det jag gillar med just dessa plagg är att de både är relativt snygga och BEKVÄMA. Jag föredrar inte gära att skrota runt i mjukisdräkt hemma utan det här är min mjukisdräkt, mist lika skönt enligt mig.
Sedan är det en perfekt outfit när man sedan ska gå ut, bara hoppa i skorna, kanske addera något smycke och så är man redo att dra, utan att behöva bry sig så mycket mer och samtidigt se "normal" ut bland folk.

Bara att välja kläder och klä mig själv kan vissa dagar kännas somatt det tar alltför lång tid än vad jag har på mig så bästa är att lägga fram kläder dagen innan tycker jag. Gör även det till Elwira dagen innan hon ska till förskolan framförallt, känns som det går mycket snabbare på morgonen då.

Kul med lite andra strumpor än vara svart och vitt ibland

Oversizetröja- H&M
Tighs- Topshop
Strumpor- Gina tricot
Pärlörhängen - Hallbergs guld

Postat av: Josefine

Ser skönt ut jag älskar själv tights både till vardag och till festligare tillställningar så jag förstår vad du menar. jag vill just nu ha ett par svart/vita från acne väldigt läckra

2010-02-04 @ 22:50:31
Postat av: Nina

Snyggt!

Jag lägger också fram kläder dagen innan, i alla fall till barnen. Blir såå mycket smidigare på morgnarna då ; )



Ha en härlig fredag! Kram

2010-02-05 @ 09:27:12
URL: http://petitfashion.se/
Postat av: Therese

fint!, dina söta små fötter :) kramar

2010-02-05 @ 18:15:20
URL: http://theperfectwifeblogg.se
Postat av: Anonym

Haha nej! Älskar helsvarta tunna strumpor.. så mina fötter visas aldrig i nått annat!

2012-01-17 @ 18:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: