Söndagskväll

Älskar sådana här lata dagar då allt bara rullar på utan några konstigheter och när vi är friska och glada :-) min huvudvärk har spökat lite men det har inte gjort så mycket för det har varit en extra skön söndag idag.
Strax ska jag lägga mig i soffan och bara vara, jag har inte haft ro i kroppen att ligga still de senaste dagarna men nu vill jag inget hellre.
När bebis nr 2 kommer så kommer det ju dröja innan man får kvällarna för sig själv, för när Elwira somnat runt sju tiden som hon brukar så kommer jag ju inte bara få en stund för mig själv som jag har nu varje kväll utan då blir det full rulle, men jag ser fram emot det och jag längtar efter att få mysa med våran nya lilla bebis!

Nu ska jag gå och pussa natt Elwira som precis bortstat klart tänderna med pappa




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: