Utsvulten o gravid

I dag har jag jobbat till kvällen och sedan var jag och handlade och blev så sugen på panerad fisk så nu sitter jag och väntar på potatisen och sedan ska jag fixa firren så gott! Är så hungrig just nu för att jag ännu inte ätit någon ordentlig middag, det blev en miss av mig där, inge bra alls när timingen blev lite knas.
Så nu sitter jag här utsvulten och gravid ;-)
När jag kom hem hade M lagt Elwira och jag gick in i hennes rum och möttes av en doft som inte doftade hallon och så vaknade hon upp och jag bytte blöjan. När jag skulle byta på Elwira så sa jag "har du en kotte i blöjan" och då klappade hon i händerna, haha!  Sedan passade jag på och krama om henne ordentligt och så somnade hon om igen.'

Nu ska jag gå och fixa klart med min super sena middag




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: