En liten runda på stan för mig själv

Det var skönt att vara på stan idag och gå runt själv och köpa det jag behövde och bara gå runt och kika i butiker.
Jag brukar i stort sett aldrig strosa runt i butiker med Elwira för det känns lite fel, för hur kul är det egentligen för henne att sitta där en längre tid? visst hon sitter alltid fint i vagnen och är glad men det känns bara inte helt rätt för mig.
Det var en annan sak när hon var liten bebis och exempelvis låg och sov då kunde jag gå runt och strosa utan att det kändes fel, även om det inte hände så ofta.
När Elwira få följa med in i butiker då är det när jag vet precis vad jag ska köpa så det bara är att gå in, plocka på sig det man ska ha, betala och gå ut. Eller när både jag och M går och shoppar kläder åt henne, då får hon sitta i vagnen och hålla i något klädesplagg och så är hon hur nöjd som helst =)

Köpte en kofta, blus, schampo och hårspännen till Elwira som hon behöver nu. Och jag är extra glad över koftan jag fann som är precis vad jag sökt efter.
Till mig själv blev det mest småsaker men la dock undan två maxi klänningar som jag ska fundera på tills i morgon, och jag är nog allt sugen på den ena så det blir väl ett köp i morgon.
Inne på apoteket köpte jag även lite smått och gott samt järntabletter till mig själv då min förpackning snart är slut.
Det jag var i behov av och faktiskt köpte var bh:ar och vilken tur jag hade att det även är 25% på alla bh:ar just nu på Lindex. Är dock lite klurigare att köpa bh nu som gravid eftersom det inte bara är magen som blir större :-)
Skönt att ha lite nytt under kläderna nu och jag hittade rätt size tillslut.

Jag ska visa lite bilder snart, det är lättare att visa än skriva om dagens lilla shoppingtur












Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: