Solig och härlig söndag!

I natt har jag sovit som en prinsessa och känner mig riktigt ut vilad, pigg och glad igen =) Idag är en härlig dag som börjat bra redan från start, så som det ska vara.
På eftermiddagen ska vi åka ut till svärföräldrarna och M:s syster C som bor i Sthlm kommer med sin sambo + alla barnen. Så hela hans familj kommer vara samlad där ute idag, ska verkligen bli jätteskoj! 
Grillning och tårta vet jag att det kommer bli =)  och vädret kan inte bli bättre just nu.

Kramar!

Postat av: Nina

Ville bara titta in och önska dig en fin söndag. Trist att du mådde dåligt igår, men skönt att det gick över till idag. Jag kommer själv ihåg att jag fick mina downs då och då när jag var gravid, särskilt om jag hade ansträngt mig mycket eller var riktigt trött. Var rädd om dig! Söndagskram från mig!

2009-05-03 @ 14:10:34
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: